TsukiBijuu
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bananowe Uroczysko
|
Wysłany: Nie 16:55, 05 Cze 2011 Temat postu: Umiejetności |
|
|
Poniżej znajduje się spis i konkretniejszy opis umiejętności i ich rozwijanie.
Legenda:
Niebieski - Skille których nie powinno się kupować.
Zielony - Skile które należy kupić jedynie po to, aby odblokować ważniejsze umiejętności.
Zółty - Skille które należy rozwijać, ale nie są one niezbędne by przetrwać.
Czerwony - Skille które koniecznie trzeba kupić, rozwinąć na maksymalny poziom w miarę swoich możliwości.
Zakładka POMOC:
- Pocisk Many: Wystrzelasz strzałę ze skoncentrowanej Many w kierunku twojego przeciwnika i wyrządzasz poważne obrażenia.
Podstawowy atak. Zastosowania nie trzeba tłumaczyć.
- Eksplozja many: Eksplodujesz Manę by zadać obrażenia czasowe przeciwnikowi.
Podstawowy atak, zadaje obrażenia czasowe. Najlepiej jest go rozwinąć po 70 poziomie gdzie walcząc z przeciwnikami o wyższym poziomie jeśli trafi, nawet jak zadamy mu znikome obrażenia to i tak będzie co każdą sekundę odejmował tyle ile jest napisane przy poziomie skilla. [Np. na 76 poziomie przy mistrzu zadaje co sekundę 69 obrażeń, wiec nawet jeśli komuś przy 90 poziomie zadamy 3/4 obrażenia, przy pomyślnym uderzeniu po 8 sekundach zada mu ponad 500 obrażeń ]
- Bezlitosny atak: Po wystrzeleniu pocisku Many strzelasz ponownie w kierunku przeciwnika. Nie zużywa Many.
Skill nie zużywający many, jednak do jego użycia wymagane jest pomyśle użycia Pocisku Many. Jak dla mnie jest przydatny ze względu na wysokie dmg zadawane przeciwnikowi w porównaniu z innymi atakami
- Klątwa ociężałości: Rzucasz klątwę na swojego przeciwnika, by spowolniał.
Bardzo ważny skill szczególnie przy walce z łucznikami. Spowalnia przeciwnika. [Pierwszy poziom -50%, drugi - -60%, trzeci - -70%]
- Wichura piaskowa: Przywołujesz Wichurę piaskową, która rani twój cel oraz wszystkich przeciwników znajdujących się w pobliżu.
Jednorazowe aoe. Zadaje nieco większe obrażenia od aoe.
- Burza many: Wydzielasz magiczne siły, które wyrządzają nieprzerwane obrażenia przeciwnikowi.
Najdłużej działające i najsilniejsze aoe spośród wszystkich klas. Na maksymalnym poziomie zadaje 65% obrażeń przez 10 sekund.
- Krzyk zametu: Głośny krzyk irytuje twojego przeciwnika tak bardzo, że spada jego odporność oraz pogarsza się jego umiejętność uniku.
Nie polecam do rozwijania, jak każde inne skille obniżające pewne wartości, ale na upór, jak ktoś nie ma gdzie rozdysponować punktów moze tutaj dać.
- Klątwa Enderosa: Klątwa sprawia, ze twój przeciwnik jest podatniejszy na ataki oraz obniżają się jego fizyczne oraz magiczne właściwości zbroi.
Nie polecam do rozwijania, jak każde inne skille obniżające pewne wartości, ale na upór, jak ktoś nie ma gdzie rozdysponować punktów może tutaj dać.
- Zamęt: Irytuje twojego przeciwnika i obniża jego szansę na trafienie.
Obniża szanse na atak.
- Prowokuj: Prowokujesz swojego przeciwnika, aby zmniejszyły się jego szanse na zadanie trafienia krytycznego.
Obniża szanse na 'krytyka'.
- Klątwa złamanej broni: Dzięki tej klątwie twój przeciwnik zadaje mniej obrażeń.
Nie polecam do rozwijania, jak każde inne skille obniżające pewne wartości, ale na upór, jak ktoś nie ma gdzie rozdysponować punktów może tutaj dać.
- Blokada: Twój przeciwnik nie może już użyć żadnych umiejętności.
Chyba najpotężniejszy stun jaki zaistniał w grze. Przy maksymalnym poziome blokujemy przeciwnika na 10 sekund.
Zakładka ZAKLĘCIE:
- Uczyń potwora niewolnikiem: Kontrolujesz martwą kreaturę. Możesz ją przywołać w przyszłości.
Skill do 'upolowania' stworzenia. Stworzenie nie może być człowiekiem/wróżką/felinem, bossem, ani stworzeniem mające ponad 4 krotnie więcej życia od ciebie i musi mieć taki sam poziom jak ty albo niższy.
- Przywołaj potwora: Przywołujesz potwora i kontrolujesz go.
- Mroczny kryształ: Przywołujesz kryształ, który skupia uwagę wszystkich przeciwników znajdujących się w zasięgu 8 metrów.
Warto go kupić jeśli na Tajnym Dokumencie lurujemy znacznie silniejsze od siebie stworzenia. Odwraca uwagę na kryształ na albo 8 sekund albo do zabicia kryształu przez stworzenia.
- Przywołaj oko strażnika: Przywołujesz oko strażnika, które atakuje fizycznie przez 10 minut przeciwników znajdujących się w zasięgu 28 metrów. Szczególnie skuteczne przeciw magicznemu przeciwnikowi.
- Mroczny Rutuał : Przywołujesz mrocznego demona.
Więcej o tym w temacie Boski Duch czy Mroczny Demon.
- Kryształ ochronny: Stworzyłeś kryształ ochronny który zwiększa o 80% umiejętność uniku oraz oporu twojej grupy w obrębie 8 metrów. Nie działa na przywołane istoty.
Sprawia, ze osoby w zasięgu mają znacznie więcej uniku. [im więcej uniku tym większa szansa że przeciwnik spudłuje]
- Oko chaosu: Przywołujesz oko Chaosu które atakuje za pomocą magii przez 10 minut przeciwników znajdujących się w zasięgu 18 metrów. Szczególnie skuteczne w sytuacji, gdy w okolicy znajduje się wielu wrogów atakujących za pomocą fizycznych ataków.
- Święty Rytuał: Przywołujesz Boskiego ducha
Więcej o tym w temacie Boski Duch czy Mroczny Demon.
Zakładka KONTROLA:
- Opieka: Uzdrów swojego towarzysza.
Leczy przywołane stworzenie.
- Wrząca krew: Poprzez mroczne zaklęcie zwiększasz maksymalną ilość punktów życia swojego towarzysza.
Zwiększa hp naszego stworka.
- Ochrona życia: Wypowiadasz zaklęcie ochronne, które zwiększa wartość jego zbroi.
Zwiększa uzbrojenie i magiczna zbroję stworzenia.
- Gniew: Twój towarzysz rozgniewał się i zadaje większe obrażenia.
Przez około 14 sekund nasze stworzenie ma zwiększony atak.
- Bicz: Na krótki czas zwiększasz prędkość poruszania się swojego towarzysza.
Bardzo przydatny skill szczególnie jeśli mamy w swym arsenale stworzenie które musi podejść do przeciwnika aby go uderzyć. Skuteczny jeśli użyjemy najpierw na przeciwniku spowolnienia a potem bicza na stworzeniu.
- Szczęście: Za pomocą tego zaklęcia zwiększasz szanse swojego towarzysza na trafienie krytyczne.
Zwiększa krytyka stworka.
- Więź duszy: Jeśli doznasz obrażenia zostaną one podzielone miedzy tobą w twoim towarzyszem.
Bardzo potężne zaklęcie i praktycznie bez niego zaklinacz nie istnieje. Dzieli obrażenia na pół.
- Transfuzja: Transferuje punkty życia swojego towarzysza na siebie.
- Odwrócenie uwagi: Uwaga twoich przeciwników zostanie skierowana na twojego towarzysza.
- Ofiarowanie: Ofiaruj swojego towarzysza, abyś sam nie doznał obrażeń zadanych przez przeciwnika.
Rzucamy na siebie bańkę kosztem naszego stworzenia.
Jak prawidłowo rozłożyć umiejętności.
Wzorując się na powyższych rozpiskach sami możemy doskonale ułożyć skille. Najważniejsze skille są zaznaczone na czerwono. Bez nich zaklinacz praktycznie nie ma prawa istnieć. Ważne jest by dodawać punkty najpierw na skille zadające obrażenia, bo zaklinacz jest profesja w tym względzie dość słabą i bez dobrej rózgi nie poradzimy sobie z silniejszym przeciwnikiem.
Umiejętności na pasku opcji.
Na początek rozkładamy skille według własnych zachcianek. Potem, kiedy już nam ich przybywa warto by pomyśleć o jakimś uporządkowaniu ich. Zacznę od tego, by powiedzieć wam o tym, ze na trzecim pasku warto ustawiać jedynie skille wspomagające stworzenie z wyjątkiem przywołania, więzi duszy i bicza. Na pierwszych dwóch paskach myślimy o ustawianiu takich ataków, do których mam szybki dostęp. Ja np. używam tylko i wyłącznie myszki, nie mam takich przyzwyczajeń jak łucznicy, gdzie podstawowe ich ataki można stosować będąc w ruchu. Na pierwszym pasku skille atakujące, na pasku powyżej skille osłabiające, do stworzenia i wszelkiego rodzaju bufki. Na samym końcu znajdują się potki na życie i manę.
|
|